tontonan movie


assalamualaikummmm , dan hi dan salam sejahtera kepada warga blogspot semuanyaaaaaaaaaaa...
ahhhhh, rindu tidak terkata hendak menaip blogspot tapi kekurangan idea , dan akan menyebabkan penangguhan untuk mengupdatekan nyaaaa... 
tajuk entry kali ini bosan sedikit daripada entry sebelum sebelum ini, iaitu twitter adalah rangkaian yang menarik . setiap malam pasti aku akan stalker warga warga twitter yanng berada di timeline kuu . tengah ashik menonton bola aku tertonton pula drama yang berada di twitter ini sambil makan cokelat . hmmmm, macam macam ada yang nak potong anu lahhh, ade yang nak lari bogel depan pavillion , pavillion ? kenapa dekat situ ? kenapa tak dekat studium bukit jalil sahaja . hmmmm pastu ade yang nak tolong sedekah kan dara bagi kekah sama itu bangla belakang rumah . dara ?kau ingat dara kau macam ayam golek dara kee enak nyaaa ..tapi kenapa bangla? kenapa tidak justin bieber . nanti dapat anak handsome sikit rupanya.. haduiii.. kesian nya saya terhadap awak . . dimanakah letaknya akal kamu wahai manusia . . hmmm, malas nak amik tahu tapi kesian lepas sorang sorang artis di twitter nihh . kadang kadang aku juga turut berdosa sebab terkutuk kau . haduyaiii .. hmmmmmmmmmm . dengan inisudah sudah lah bagi sensasi meletop yeee.. 

semoga allah lindugi saya dan juga kalian :D

BELLA CHEERS

No comments:

Post a Comment