uminur athirah


assalamualaikum , gambar dia atas ini bukannya bernama uminur athirah , ini adalah rekaan semata mata hanya untuk my duper gurlfriends uminur athirah . okay , lucah lucah untuk gurfriends takpa ..


budak yang di atas ini adalah rakan seperjuagan saya semasa di teknik kajang ,dan classmate dan roomate dan mejamate. hahaha ... kami always bersama you oullss .. semua cerita disharekan bersama mahupun lucah atau tidak dan result eshhh peee yemmm pun sebijik . itu baru calling calling friendship sampai syurga :)
FOR UMI
hai , babe ? youu sehat . .. tapi i dah tahu yang youu memang selalu sehat kan sayang .. babe ?! pipi kau ?! hahahaha . bambam <333 ... untuk sekarangnya , bella yang comel ini mahu wish HAPPY BIRTHDAY too you honey . sorry lambat wish tapi sebenarnya memang nak lambat kan punn dah nak pukul 12 baru nak wish kau . hihihihi.. mesti kau sedih kan dan tunggu mana mesej bella nihh , dia tak wish aku pun . . kan ? kan?* baik ngaku ! hahaha . okay jangan merajuk pulak , sorry again .. WHAT ?! nak marah juga .? nak pukul bontot ?  nah ! *mukadahbersedia* 
INGAT INI PESANAN DAN AMARAN 
#semoga panjang umur dan semoga sehat selalu kalau demam makan ubat .
#take care yourself for me . jangan cedera kan diri okay :)
#set in your mind that i always loveyou much much okay.
#belajar rajin rajin ,jangan malas nanti babap pipi 
#nanti dah belajar dekat poli jangan nakal nakal , dan jangan cube cube untuk lupakan our friendship .
for the last , bella nak mintak maaf kalau kalau bella ade nakal nakal sampai terusik hati youu kay babe .

HAPPY BIRTHDAY UMINUR ATHIRAH BT RAMLI

BELLA CHEERS





No comments:

Post a Comment