12.11.2012

assalamualaikum . 
 hai hai hai pembaca . ouhhhh ishh rindunyee saya ingin menaip sudah lama nyee saya tidak memulihkan blogspot saya yang buruk ini, kini saya ingin menceritakan tentang kawan kawan saya .. setiap gambar pasti ade ceritanya.... kihkihkih ... sebelum cerita ini lapuk dek hari mari saya kongsikan ceritanyaa..

pada 12.11.2012 saya meluangkan masa bersama sama my gurlfriends foreverrrrr <3

nurshahira bt isa , nur anis bt radzi ,uminur athirah bt ramli 
iloveyouuu girlsssforeverrr -_-

BELLA CHEERS
 

hai saya bersama sheraaaaa <3 


kalau dah ade camera ini lah jadinyeeeeee.....


aku kalau dalam kereta memang takleh duduk diam , time nihh otw nak pergi rumah uminurr nak melawat beliauuuu ...


ini lepas melawat uminur, wahhh dia makin puteh nak tembammm , lepas jugak rindu kepada beliau .. dan kami pun teruskan perjalanan ke OU ...


sampai di one utama terus cari kedai makan , sebab anis dan shewa sudah kelaparan .


muke menunggu pizza saya sampai :)


sebelum makanan sampai tidak sah kalau tidak bergambar . bersama anis radzi <33


nurshahira <3 anisssss radzi <3


wahhhhh, perut sudah kenyang mestilah kita bergambar dulu :)


dan kemudianya kami tengok wayangggggggggggggg, seronoknyee :)


'istambul aku datang' really awesome babe :)


adek beradik vampiire :)


nurshahiraaaa.....


aniss radziii..........


perempuan memang ade tabiat menangkap gambar di toilet .. hahaha



kihkihkih, perjalanan hendak keaa jalan tar ,yuhuuuu


tiada kerja , hanya mampu menagkap gambarrr -_-


mengedik di cameraaa :)


yuhuuu, time tooo shoopingg , jalan tar -_-


anisssss


sheraaaaa


hmmmm, dah penat jalan meluangkan masa bersama kemudian kami pulang .. 


tiada kerja semasa menunggu ktm ini lah hasilnyee...


one day with gegirls , it is reallyy awesomee babyyy , iloveyouuu girls ..

BELLA CHEERS











1 comment: