salam lebaran.

 

assalamualaikum. 
hai !! saya fatin nabila bt nohadi atau bella cheers . ewaahhh .. kita nak ucapkan salam aidilfitri . what ? lambat? biarlahh . kita tak suka gelojoh nihh suka wishh lambat lambat nihh . hahaha ..
jika ade salah silap harap diampunkan , kepada yang saya ade mengumpat or mengutuk aptah lagi , mintak di ampunkan . Dan kepada yang buat salah dekat saya telah saya maafkan , hehehe kecuali yang berhasrat dengki dengan saya raya rumah saya mintak maaf dulu . raya kali ini adalah raya yang paling siket saya dapat duit raya , harap maklum muka saya masih muda so pakcik dan makcik sila bagi saya duit raya . HAHA 

di hari yang pertama bersama sepupu yang terapat =_=

 bersalaman bersama nenek , hanya dia seorang yang tinggal .

hoi , aku tengah jelouse tengok budak kecik nihh dia boleh tangkap gambar pulak. muka aku ,annoying -_-

kenapa dia lagi comel dari aku ? jelousenyaaaaaaaaaaaa.....

amani .......................

keluarga saya. ini tidak adil kerana amani lagi comel ! *muka sedih*


itu sahaja untuk entry raya pertama , hihi :)
kbye .
assalamualaikummmm ...

BELLACHEERS
 

 
 
 
 
 
 



No comments:

Post a Comment