salam akhir ramadhan

assalamualaikum.


hai peminat , hai pembaca setia . pasti banyak anda merindui saya kan kan ?ewahh. okayy ucapkan tahniah pada diri ini kerana merajinkan diri mengupdate blog yang bersarang ini kembali ceria . alhamdulilahh, perut sudah kenyang , ini adalah sahur yang terakhir untuk ramadhan kali ini . sedih terasa di hati , maybe mungkin terasa akan pemergian ramadhan , ramadhan kali ini mencipta seribu kenangan kepada saya mungkin kerana saya lebih banyak menghabiskan ramadhan di melaka bersama sama kawan kawan tersayang . okay siapa puasa tak penuh ,angkat tangan ?! eeeeiii tak maluuu , tak boleh rayee tapi kalau allah bagi cuti takpe :)
dan saya berharap saya dapat menyambut ramadhan akan datang jika di beri peluang .


say peace untuk raya bakal tiba , jap watlek duluuu . ehh? ape colour baju raye awak ? mesti tahun nihh baju baju raya awak banyak dan cantik kan kan . hmm untungnyeee.. ahh jelousenyeee..

see that ! atas kerana saya tidak bekesempatan pulang kerumah , akhirnya dapat jugak saya memborong shawl yang ade di jalan tar ituuu . saya ade 6 helai selendang baru dan sehelai tudung baru . seronoknyaaa

otw jalan pegi ke sogo , ade salesss !

hah what ?! nak tahu saya masuk sogo jee, org bukan main berduyun duyun . ouhh tidak macam mana saya nak shooping kalau diberi kuasa saya mahu tempat itu dikosongkan hanya untuk saya berbelanja, ewahh ><

what tengok picture nihh, kelakar sungguh. mak saya kate mcm vampireeeeee .

haha, berakhir sudah tamat cerita saya . kini saya ingin mengucapkan salam akhir ramadhan. okay nanti kan entry raye kita pulak yeeee.... 
byebye muahmuah *buat muka comel*

BELLA CHEERS



No comments:

Post a Comment