salam kembali.


assalamualaikum , dan hmm hai hai *cium pipi * .... sape rindu saya ? rindu saya tak ? baik cakap rindu! ahhhh , selama saya berada di politeknik merlimau sungguh lame saya tidak pulang kerumah . rinduu sesangat... and now saya ade dekat nilaiiiii .. wahhh sila terharuu . sila cakap awak sayang saya sbb saya rajin nak update blog di pagi subuh inii .. hmm firstly nak cakap salam ramadhan :) walaupun lagi 2 minggu dah nak raya tapi kita still di bulan ramadhan kan . hah what ? raya ?! ahhhh sape dah beli baju raya ? hmm , tahu nihh kita beli baju yang dah siappp so tak berapa nak lawa sgt actly cadangnya nak buat tempah sebab nak ikut pilihan di hati , tapiiii malangnya tukang jahit dah taknak amik , dusta kau makcik jahit ! *nanges teresak esak * korang punya baju raya colour ape? hmm jangan cantikcantik nanty kita jelessss  .... :( hmm takpelahhh , nanty lepas raya baru kita buat baju tuhh okayy .. 

okay nanti saya update lagi k kalau saya rajin . ouhh imran loveyouuuu :*
byebye :)

No comments:

Post a Comment