politeknik merlimau melaka


hai semua *lamabilambai tangan ! lamenya rase tak update blog lamenya rase tak online pasemboook dan rasenya lamenyaa duduk dekat poly tersebut . first sekali saya nak menceritakan tentang keadaan poli saya yang jauh dari town dan amat penat bila berjalan ke pak guard semata mata nak kua kat depan tuh ade kedai kedai untuk bersiar siar menunjukan kan muka yang cantik padahal tak beli pape . 
first masuk saya daftar kamsis dengan muka yang bongkah kononya lawa dan kawan kawan saya cakap saya budak bajet . dengan membekalkan seorang diri tanpa kawan yang dikenali pada masa itu saya dapat bilik 21 tingkat satu . wahhhhh, pendekan cerita poli saya best mcm dekat asrama teknik kajang dan saya mempunyai kawan yg the bestttttt>_<


                                                      
BERJALAN DI BANDARAYA MELAKA


 HAI ,ladies and gentlyman nih roomate saya namanya nisa satu geng satu kepala kemana kemana kami mesty berempat tapi kali ini kami berdua sbb tuty dan momoi balik rumah :)

aku berutung gila dapat roomate sejiwa segila mcm nihh ..

shopping sakan :)

serius best keluar dengan korang tak tahu nak cakap mcm mana , walaupun baru kenal tapi mcm dah lame gila kenal sbb mulut semua kepohkepoh >_<


kbyebye :)

BELLA CHEERS

1 comment: