perasaan .


assalamualaikum , hai semua hari ini saya cuma nak luahkan ape yang saya rase . kalau taknak menjadi pendengar tidak mengapa tiada paksaan . dengar lagu blog saya macam lagu org mati pun ade . sape rindu saya ? cakap rindu . sape benci saya ? cakap benci cepat .*nangis*saya tiada masalah dengan cinta , tapi saya ada masalah dengan hati . subhanaallah hati saya hanya tuhan sahaja yang tahu sbb saya nak masuk poli hari ahad ini di merlimau melaka . okay memang korang anggap eleh masuk poli je. tapi ia jauh , hati saya berat sgt nak pergi situ ya allah saya pun tak tahu kenapa . saya takot nanty mak abah jarang lagi lawat saya macam dekat teknik dulu . ya allah kau lindungi aku ya allah . hati ini tiada siapa yang tahu . saya selalu pujuk hati nihh jangan manja sgt bella . hmmm

sila jelouse dgn dompet baru saya ia really awesome nampak macam tempat duit shiling padahal ia adalah dompet . sila cari di jusco .

BYEBYE

BELLACHEERS


No comments:

Post a Comment