meluangkan masa seketika :)


assalamualaikum dan hai pembaca . kali ini saya ingin bercerita tentang bahawa saya meluangkan masa pada rakan rakan sekerja saya almaklum dah dapat lesen berjalan jelah keje aku kan kan . haihhhh... kopak aku dibuatnyee. kami cuma pergi jusco balakong sahaja . heeeeeeeeeee

bersama eyqa teman dia cari baju .

tolong jangan lakukannya gambar seperti ini ia akan membuat muka anda seperti -_-

aku pulak kalau dah jumpa camera kena penyakit sawan dibuat nyaaa..

okay, serius ini memang candid>_<
bersama mazyiani

gila tak peace , dah ade org belanja kita makan kan eyqa , pizza lagituhhh,hihi

mmg best lah kita kua 3 org kan sampai kita silap masuk tol nasib baik boleh u turn balik . tergelakgelak dibuatnyaa, haihhh .

BYEBYE


BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment