entry gambar beribuuuu .


assalamualaikom , dan hai semua kaum hawa dan adam . *lambai lambai tangan * ape? rindu saya ? gambaran dia atas sebagai gambar terulung untuk saya menunjuk akan muka saya sebagai pembuka cerita . sebelum semua gambar saya berhabuk sehingga tercemar keseksian gambar tersebut saya telah membuat langkah yang bijak , inilah hasilnya . okay entry kali penuh dgn gambar sbb saya tahu ramai tak suke dengar celoteh tetapi hanya mahu menjenguk gambar yang latest sahaja . haihhhh
pada 30 haribulan saya dengan kekawan saya pergi rumah anis radzi . akhirnya aku tunaikan hajat kau yg nak aku datang rumah kau , aku kalau cakap aku buat okay . tengok gambar jelahh .....


hey hey , ini najwa bukan najwa latif tapi najwa azman . 

yeahhh , ini lah join rombongan mak kiah kau tahu . muka aku macam malas nak gambar je.

bersama nurshahirah , gadis molekk .

nur izza shahirah , gambar aku dengan budak nihh paling banyak weyhh . bf aku lah katakan .

haihh, salah pandang camera nihh .. dah macam etis kau tahu banyak camera ,ewahhh

you , only the one baby >_<

yeah this girl , bersama dia tersimpan seribu resepi kemesraan .

kau tak percaya aku drive weyhhh .

eleh anis kau pakai heels aku pakai flat shoes sbb thh tampak tinggi
oran sebok berborak , aku sebok take a pic . saya beli deadorant#salaheja dekat watsons .


aku seolah seolah kena sampuk sakit , bergambar macam nak gila . standard lah keluar dengan bella kena have fun baik org baru kenal keluar dgn saya kena selalu ceria okay . 
you guyss , really i always miss this moment . simpan biar dijadikan sebagai isi novel cerita hidup . okay iloveyouuu eyza, anis , shera , najwa dan umi yang tak join tuhhh .dan paling saya sayang KAMU haihhhhhhh..

BYEBYE

BELLACHEERS


No comments:

Post a Comment