blog aku suke hati aku lerr.

assalamualaikum , hai dan hai kepada yang membaca . what ?! takde yang baca . hmmm *nangesh* . okayy kita tak kesah lahh . kali niyy kita nak cerita dengan gambar sahaja . sila sediakan baldi untuk muntah menimbun nimbun .. gambar demikian ketika saya berada di rumah pakcik saya yang mengadakan open house di rumahnya. Di hulu langat -____-


ape jadahnyaa abang aku tuhhhhhh -_____-

sunlight >____<

hijau pokok pokok.

aku pun tak tahu ape gayanya nihh =__=

nihh namanya tak geti guna camera.. sian gambar saya.

zoom zoom ...

haha tudung kelemot lahhh, buruknyeee

saya , saya , saya ,saya

bila saya ade camera saya tak geti duduk diam..


hai, saya sayang awak semuaa..





hmm, ini sepupu saya azib zikry.

siapa lagi comel ? *senyumlebor*

dan ini adalah sepupu saya yang paling saya rapat .

eiuuuww, tudung saya bulat -____-

tolong cakap saya comel -___-

hehehew

dan terima kasih kepada yang sudi menyinggah -___-


BELLA CHEERS

No comments:

Post a Comment