update lagi !

senget kan kepala tuh siket eyh , jangan malas malas ! kihkih

okaay , bella update lagi ! please jangan buat muke bosan , HAHA. kali ini saya update saje saje nak buang kan mase sape yang bace *mukaselamber*. saya pelik ? kenapa lah saya tembam siket , siket je. maybe saya ashik makan je koje kot . takpe takpe tapi comel kan , baik kate ye ! kihkihkih

ya,allah hati bercampur baur sekarang nihh , tapi yang pelik dekat surat tawaran saya dia tulis sesi ambilan jun dan dia tak tulis tarikh mendaftar . okay dekat kepala otak nihh macam macam dipikirkan , yelah org excited dan takottakot nak masuk belajar , hihihik . okay kita cari cadar nak masuk belajar nanti gambar hello kitty tapi tak jumpe *nangish* sebb nak sama kan dengan selimut kita . mak cakap nanti mak carikan . #yahuuuu

okay hati nih rase menyampah nak masuk belajar balik sebab nanti kene jadi budak baru tuh tak suke . kau senior jangan nak bulibuli aku okay ! aku nih lagi kuat dan gagah perkasa *buatmukecomel*. saya dapat kat melaka tuhh , bapak jauh weyh . takpenah berjauhan dengan mak abah jauh jauh nih #anak manja lah katakan . ehh ? mana ade ? kita terlampau sayang dekat mak abah . awak tak paham !


BYEBYE

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment