menghabiskan duit :)

senyuman pembuka cerita #pakaicameramahal . sbb tuh gambar je lawa . 

assalamualaikom , nak share share cerita menajubkan yang berapa bosan .sebelum itu tolong jangan tanya entry sebelum ini untuk siapa ia untuk orang yang bergelar kawan tiada kaitan dengan orang yang telah mati mahupun ade kaitan dengan orang yang masih hidup dimuka bumi allah *senyumandengki*

okay , let go to the party truee story*OHMYENGLISH*benci ayat itu ,HAHA.
 pagi tadi saya bangun pukul 11 , awal kan sbb abah kejut . ABAH "adek !! bangun kita pergi kl !" pastu saya bangun campak bantal dekat abah *ktipu* terus lari mandi mandi siap siap semua . loadinggg  ..............#potong cerita
masuk keta kita pergi jalan tar . singgah maybank sebab saya nak kelua duit yelah nak shopping nih .
abah kasi duit untuk beli kasut happy bufday kita tapi tak jumpe :( jumpe bende lain . 


kasut nihh macam omey kan , pastu kita beli tapi bukan pakai duit yang abah kasi untuk beli kasut bufday . hehe #tiada beza . mak saya dengki dia cakap " kau nak bape banyak kasut untuk pakai sehari ?" saya cakaplah 5 pasang pastu mak saya tendang saya#tipu . takdelah kasut nih lawa pakai selesa dan murah sebab itu saya sanggup pakai duit sendiri nak beli  hahaha .ape? murah ? yee kadang kadang aku suke pakai bende yang cantik dan murah ade jugak yang cantik dan mahal aku beli ,eleh kecoh ahh kau tuh beli mahal nak bebajet takpayah sedangkan duit pun tarak *jelingtajam*


woahh ! mak saya cakap saya nak meniaga ke ape , pastu mak saya cakap maacam nih "atin selendang lama tuh kau sedekah lah dekat org yang tak mampu ." ade sesiapa yang tak mampu ? haha mungkin takan saya biarkan selendang itu dijatukan ketangan orang lain okay . pergi jalan tar tuhh bangla tuh asyik cakap macam nihh " ehh,adek manis mali singgah " wahh , adek manis weyh ? kau hado ? haha sebab tuh aku singgah pergi beli . hahaha #taklawakpun


kerepotnye jari aku , hahaha . lawa tak ? what ?!. okay nihh murah gila 5 hinggit je . sila cari dekat jalan tar okay , ape ? nak buat mas kawen . okay boleh boleh . . 


duit pun dah tinggal siket tapi takpe saya puas haty , yahuuu ! isnin nih saya nak pergi kl dengan sepupu sepupu saya nak beli kasut bufday saya , dah handbag yang besar dan ia pasti leopard untuk sambung belajar nanti , sape nak join ? bolehboleh , coll saya tau !

last kita nak cakap kat mak abah , thanks untuk selama ini . abah jangan lupe laptop atin colour pink itu. hahaha . iloveyousomuch . muahh pipi kanan kiri #bodekbodek 


BYEBYE

BELLACHEERS








No comments:

Post a Comment