jalan jalan :)



assalamualaikom dan hai youolls. sehad ? dah makan ? okay . kali nih nak update , mesty boring kan . okay sila keluar dari belog ini . hee. . back to the true story , hari isnin saya keluar dengan 2 sepupu saya yang masih digelar budak bawahan almaklumlah sayakan dah jadi kakak kakak gangster sekarang *mukebelagak* . kami pergi tempat biase je . sebab saya nak cari kasut . :) malas nak cite panjang tengok gambar jelah .


alamak gambar nihh gerak lah , so burok kan . cakap ye !

time nih tengah tunggu ktm , jap why gambar aku yang kat ats nihh muke pelik sangat . hahaha #tolong jangankutuk 


gamabr nih hah ?! dorang salah anggap ! dorang kate kita pakai seluar kat luar , ape celop ! *buatmukecomel*



okay time pergi bb . ade org tegur aku but aku tak kenal dia .thanks tegur, senyum jelah :)
nihh paling lawak , budak fb nih cakap dia nampak aku tapi dia tak tegur , pastu dia cakap aku putih dia ingat kan dalam gambar je. hahaha , saya saran kan awak pakai silkygirl seluruh badan okay :)

okay dah nak balik time nihh , beli banyak barang macam naik gila tengok baju baju kat situ , baju sebelum nih beli yang berhelai helai tuuh pakai pun tak lagi pakai baju yang lame jugak , saya kaki boros ! *mukecomel* jap jap tengok ape yang saya pakai macam badut kan ? baju pink purple dan seluar kuning dan handbag merah . wow ! amazing , berani kan aku keluar macam tuuh . maybe time tuuh hati tengah sedih sbb baru break sbb tuuh pakai warna warni nak ceria kan hati balik , hahahaah #takdekenamengena
aku suke pakai ape yang aku suke , lantak ahh org cakap ape . okay *jelingmaut* okay thanks yang membaca . iloveyou muahmuah .

BYEBYE

BELLACHEERS



No comments:

Post a Comment