untuk dia hey hey



assalamualaikum. *lambailambaitangan* hai you guyss ! apah khabar semuanya. SILA cakap yang saya ini cukup rajin kini berblogger dan JANGAN cakap boring okay beybey nanti saya merajuk >_<. okay harini saya nak buat warkah untuk someone . tentang ape ? rileks duluuu jangan gelojoh sangat baca okay :) *lariii* . okay kembali kempada mood formal . 
WARKAH HARIJADI 
selamat hari jadi kepada sijelita rupawan sicomel bak kucing miauwmiauw simanja bak buah ceri siceria bak bunga matahari #pujianmelampau# untuk awak yang membaca pada 23.6 adalah tarikh amat bermakna buat  sigegurl ni bukan saya tapi nur anis binti radzi . seorang gadis yang pendek siket dari saya comel tidak pernah kurang , memiliki suara yang rupawan . 



okay kepada kau ->anis <- bella nak ucapkan selamat harijadi . well really sorry if bella ade buat salah okay dan mintak maaf sebab bella takade bagi ayat yang memanis time bufday kau cuma copy paste ape yang anis pernah bagi dekat bella dulu time bufday bella tuuh ,  kalau ayat yang anis bagi time bufday bella tuh bermakna buat anis , tuupun  bermakna buat bella that why bella copy sahaja . that one day bella pernah disakiti oleh kawan baik kita sendiri kita akan tetap jadi yang kita adalah bahagia bila dengan dia . okay takecare okay . antara kita mencipta berjuta kenangan berbading couple sendiri kan ? hmm okay kita kan sweet kalah org bercinta maybe . hmm last nak cakap happy bufday sekali lagi , takcare jadi budak baik baik . jangan lawan cakap ayah dan mama kau . belajar rajin rajin . nanti time kau belajar dekat poli pd tuuh jangan lupakan aku ok. THAT all . 

BYEBYE

BELLACHEERS



No comments:

Post a Comment