menunjuk-nunjuk


assalamualaikum dan hai hai hai peminat setia membaca ,awwww*tutupmuka*. kali ini post bernama(menunjuk-nunjuk), hmmm sebenarnyaaaa tiada kaitan . kihkihkih .. 
saya adalah pekerja mcdonals yang comel , okay ! hurmmm kerja atas kerelaan sendiri untuk mengumpulkan  peluhpeluh degil menjadikan sesuatu yang cukup boleh lah dikatakan lumayan untuk membeli keperluan diri dan benda yang tak berfaedah . actly saya dah lama jugak kerja mcdonal nihh lepas jee habis spm terus beriya ria mencari kerja. dan kini saya sudah sampai penamat waktu bersuka ria mengumpul duit yang sudah habis dilaburkan untuk diri sendiri, bahawa saya sudah menulis sepucuk surat berhenti kerja yang amat comel belaka isinya untuk diberi kepada pihak berkuasa yang bahawa saya akan menamatkan kerja pada 28 haribulan ini :)


dan lepas ini macdonal tersebut akan kehilangan seorang crew yang ceria riang ria dan comel pipi kemerah merahan apabila dia berkhidmat .#pujimelampau. benda yang takan dilupakan ketika suatu malam semua abang abang handsome sanggup beratur di counter budak ini walaupun barisan tersebut cukup panjang . ewahhhh ... #padahaldahbangga. okay akan rindu dengan maneger dekat sana yang selalu meroyan bila saya ada . kihkihkih ...


hai saya fatin , pekerja macdonal semasa lepasan spm dan seorang budak yang comel dan terlampau melampau cantik bila senyum  . #okay lepas nih semua akan benci entry ini. 
BYBYEBYE


BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment