thanks allah .


assalamualaikom dan hai , evelibadi *lambai lambai tangan* . how are you ? hari ini rajin bebonar nak update blog nihh hah. tapi cerita kalinih amat bosan seket so nak dengar tak ? nak dengar tak ?! 
okay alhamdulilah sebbab saya lulus test jpj kereta weyhhh , *mukabangga* lepas nihh say no untuk KTM . yang selalu padat macam sardin , pengakuan terhebat bahawa pengangkutan awam malaysia amat lah teruk . kesian aku selalu keluar dengan kawan dah cantik cantik pastu selebet balik sebab berhimpet himpet . moral story tak pernah naik ktm pejalanan pergi dan balik amat memuaskan . so saya yang bakal akan khawin dengan orang kenamaan saya mencadangkan bahawa memperbaiki mutu pengangkutan awam yeeee PM NAJIB .


wow, bibirku .... okay sambung pasal test jpj eyhh . dah banyak sangat merepek nihhhh ... saya nak ucapkan terima kasih kepada jpj tersebut kerana buat muke amat boring ketika saya memandu . jPJ saya kalinihh cool gila . saya langgar lampu kuning , lulus tahu tak ?! hebatkan . yelah saya asyik buat muke comel jee time dalam kete tuuh sebab itu dia bagi saya lulus untuk kedua kalinyee. itulah cerita jpj untuk kedua kalinye. kepada ANIS RADZI insyaallah hujung bulan nihh saya plan nak datang pilah kau tuuh eyh , sebab saya dah nak masuk belajar dah nihh dan sebab kau merengek rengek suruh aku datang . nanti pastikan aku nak makan sedap sedap . dapat makan laksa pun okay jugak tuh . *harapharapdiabaca*. banyak lak cekadak aku nihh . kau kene layan aku dengan istemewa sbb nanti aku dengan kau dah masuk belajar , takleh nak buli kau lagi .

 eyebag yang membuat kan saya tak comeiiii ... okay untuk awak nak tahu tahu , saya dah jarang berfesbukk dan bertwitter . dan dan dan kawan facebook saya telah saya kurangkan hanya untuk mengadd seorang lelaki manis ini . awww saya dah friends dengan dia tapi hanya jadi stalker dia sahaja . takboleh perempuan start sebab nanty kate gedik pulak tapi hati ini selalu berkata kata bila dia nak tegur aku yang comelnihhh*perasandahni* kepada sesiapa yang takleh add saya tuuh sucbribe eyhh*bajettampasikit* . saya nak add orang pun takleh kene sucbribe je . hurmmm sedihhhh ....

BYEBYE

BELLACHEERS




No comments:

Post a Comment