cuti malaysia.


assalamualaikom , hai you oulss . okay , gambar diatas tiada kene mengena dengan entry yang menarik untuk kali ini . okay anda sekalian yang menjadi stalker gadis yang buruk lagi hodoh ini harap bersabar dengan entry kekurangan idea beliau bahawasanya beliau tetap ingin meneruskan entry tersebut walaupun kekurangan idea dan menokok tambah cerita yang bosan . 

okay , hari ini 25.6 amat memenatkan sebab saya pergi bercuti dengan semua crew MCD dimana tempat saya berkerja . PD atau dikenali sebagai port dikson #betulkeejaan adalah tempat pemilihan store manager saya . okay ia amat membosankan tetapi kita terpaksa pergi . 

saya disuruh untuk mengikut tema berwarna merah . hai rakyat malaysia . fatin nabila nohadi ketika ini berada di PD #cakapmacamtakpernahpergi


bersama sama rakan sekerja yang berumur 19 dan sebaya :) jap muka terlebih pakai sunblock nih dan jangan mempersoalkan saya sudah menjadi gemok yang comel.


maaf saya takmandi laut hanya kerana takot kehitaman sahaja, bajet je aku nihh . takdelah dah nak sambung belajar nihh nanti hitam susah nak putih dan nanti demam*mukasedih*. cincin baru !

tengok orang sebok mandi aku sebok amik gambar :)

 cantikan ciptaan allah :)

peace, saya naik bot lahhh !#janganjeloseeee

nihh akibat muka gayat , aku saya takdapat naik banana bot sebab saya taknak mandi dan kepanasan. ruginyaa saya.


okay itu sahaja yang saya nak tunjukan . konon DIVA lah nihh haha okay gelakan saya . outfit saya untuk pergi pd ini . baju merah tshirt kelabu corak merah yang imran saya bagi seluar jeans dan kasut vans merah saya itu :)

BYEBYE

BELLACHEERS
 
 






No comments:

Post a Comment