assalamualaikum .

jangan sangka muke yang bajet comel hati nya tenang ,HOHO 

hai , salam untuk pembaca setia yang selalu bace entry saya yang cukup menyampah dan bajet bajet . kali ini bella nak buat entry untuk someone . who? takmau ahh rahsia kali nih , name dia MOHD IMRAN BIN ISMAIL . siapakah itu ? dia seorang lelaki yang bajet tampan bermuke comel . WOW ? terpuji pulak . okay kita serius eyh . sebenarnyeeeee..... dia exbf kita . nih hah muke wajah nye ->


gambar nihh memang dah ade dalam blog so malas nak upload terus amik je . 

soory untuk ape yang berlaku . aku takde niat untuk menyakiti hati kau . tapi time itu memang aku tengah serabut ya rabbi sebab itu aku mintak break . maaf untuk ape yang berlaku . kau lelaki yang paling lame aku couple dah nak sampai dua tahu lah cerita nye, memang susah untuk aku lupakan kau . salah satunya caranye untuk lupakan kau , aku tak topup sampai sekarang sampai aku boleh lupakan kau . kau yang terbaik pernah aku jumpe . thanks untuk selama nih kau ambil berat tentang aku . dan terima kasih untuk semuanya . sorry aku pakse kau untuk lupakan aku . tapi aku rase itu yang terbaik buat masa sekarang ini , aku harap kau akan dapat yang lebih baik weyh . tapi sejujurnya merana hidup aku sekarang nih weyhh . kau dah remove aku dari fb kau . maybe itu carakau untuk lupakan aku . aku terima jelah . menangis aku tengok kau dgn aku tak friends tapi nak buat macam mane ini yang telah berlaku . hope kau always happy .  ingat ni pesanan aku .

:nanty bila kau dah ade penggati aku , kau cakap dengan girl tuuh jangan jadi macam aku yang selalu sakitkan hati kau . 
:jaga setiap langkah kau okay . ingat jadi org yang selalu baik .
:jangan lawan cakap mak ayah , dengar cakap dorang !
:aku nak kau belajar sungguh sungguh bila time kau dah masuk study k .
: aku dah pesan dekat kau jangan lupekan aku sebagai kawan kau .
:jangan lepak sampai malam . balik sebelum pukul 12 .
sebenarnya banyak lagi ......
last sekali : ingat semua yang aku membebel dekat kau itu semua kebaikan kau .


*nangiis melalak lalak* okay byebye . kepada sesiapa yang akan jadi milik dia jaga dia baikbaik ok macam mana aku jaga *ewah* . kepada yang nak ngorat saya sila isi borang . tapi borang semua dah habis dijual . hahaha . ingat nak tengok konset ape . okay .

BYEBYE

BELLACHEERS


1 comment: