hmm :(

hi, saya bella cheers :)
i know i not pretty like lisa surihani :)

bertahun lama nya ku menanti cinta sebeginih terase seperti yang terakhir ,badi ku sampai mati 
 senyuman manis gelak ketawa mu suara merdumu aku rindu, janji -janji mu janji-janji ku semuanya dalam jiwaku . aku sayang kamu sangat sayang kamu dan ku pasti kau juga begituh tapi aku salah segalanya kini musnah ku tak lagi berdaya semua kerana kau , hilang lah sudah hala dan harapan berakhir begitu saja semua kerana kau . sayang mengapa ? kau pergi begituh saja .
malam itu saat itu ,bisikan ketelingaku aku takan pernah tinggalkan mu percayalah aku . indahnya kata-katamu ..
ku pasti semua bukan hanya kata kata palsu tapi aku salah segalanya kini musnah ku tak lagi berdaya semua kerrana kau .

talalalaallalaalalal :)

BELLACHEERS

1 comment: