tuhan , tolonglah diriku :(

hi, saya bella cheers :)
jangan nak ngurat ngurat >_<

ya, allah aku tak tahu kenape dengan aku sekarang makin makin lame makin melampau perangai aku ,.
serius buat mase sekarang aku takde ape ape perasaan nak ade boyfriends ke ? nak layan orang sana orang sini ke? macam dah tak berminat nak dengan lelaki . wow ! sedangkan nak pegang handfhone pun aduhh malasnyee nak replay mcj or nak agkat call >_< kenape nihhhhhh !!!! #tepuktepuk mukee.
yang aku suke sekarang adelah , tengok tv , pastu tgok youtube . . takpun tidurrrr .
kalau dulu tak mcj or tak pegang teliphone aduhh tak sempurna hidup bagai isi dengan kuku aku dengan telipone tuhh . tapi sekarang pergi jejalan kalau tak bawa teliphone punn rase macam tak ade pape .
kenape nihhh >_< pastu banyak yang terrase . Dan mamat tuuh pun terase ...
 saya cuma luahkan ape yang saya rase jee >_<



TAMMAT CERITA SEDIH .

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment