hi, saya bella cheers :)
kegedikan di situuu >_<

OMG , pleasee hellpp meee my dearrr nak ciptakan seribu alasan untuk ponteng kerja sabtu dan ahad ini . 
tolonggggg >_<
aku ade banyak nak buat hari sabtu dan ahad ini , tapi aku nak bg tahu dekat maneger aku apee ahhh .. 
tapi takpee nanty kita pikir sesame okayy . ahah ! sweetkannn :)
okay , esok nak pergi tengok wayang , tapii tak tahu cite ape sekarang adeee ? sebab saya busy dengan kerjaya saya ,almakllumlahh orang dah berkerjaya >_< peeiiidahhh . hahaha
jom kita shareshare sikit wayang ape sekarang yang best ? okayyy awak pun tak tahu takpee takpee takpee 
#kecik haty kejap .
okay dah habis ceritaa :)

cerita kedua >_<
walaweeiiiiiiiiiiiii , senyuman menawan #perasaan kejapp

sape nak tahu saya dah ade lesen L baruu >_<
hahaha kene tipuuuuuuu :P
tapi saya dah pandai bawa kereta , pergi beli topup dah tak naik motor , tak merempit dahh . 
Naik kereta sekarang taw taw taw #batak :)
tapi time parking mesty tak pass , why nihh bella ? why ?
nanty saya usahakan , tadah tangan sekarang ! doakan saya cepat dapat leseennn :)

cerita ketiga >_<
aaaauuuuuuuuuuwwww comelkannnn :)

okay , saya dah berbaik dengan imran pendek tuuh ,XOXO
hahahah , saya berjaya mencairkan haty dye balikk , wahhh dah lameee gilaa nak banyak cakap dengan dyee, walaweiii . hebat tak aku . 
sesiapee nak ubat cairkan lelaki boleh rujuk bella yang hebat lagi gangster nihh . HAHHA
okay , byebye

TAMAT, satuu post tiga cerita ini .
BELLACHEERS



No comments:

Post a Comment