festivalbelia.


assalamualaikum. 
salam sejahtera kepada pembaca . entry bermula kisah yang lama kurunnya disimpan dalam ingatan mahu untuk diupdatenya masih tidak mempunyai kesempatan lagi ,ia bukan lagi dengan alasan sibuk study tapi alasan sibuk bekerja pula . hihhi . walau bagaimanapun saya tetap dengan pendirian saya untuk meneruskan . 
'festivalbelia ' hmm, festival apakah itu . hmm festival untuk belia negara . actually tak rancang pun nak pergi kesitu tapi atas faktor keadaan yang membosankan ia menarik minat saya untuk mengajak fafa dan sepupu saya untuk kesitu . okay malas nak cerita dah . 
bersama fafa . cuaca disana sungguh tidak memberi belas kasihan . panas teramaatt .. almaklumlah cairr makeup i youollsss. 

keashikan bercerita dan ketumpuan di telipon bimbit ia adalah faktor mudah untuk belia terpengaruh *tetibee*

bersama sepupu terapat , nurfashileen . masih budak sekolah . harap maklum.

who that guys ? bersama joker walk . haha tetiba . afif haikal.

bersama buah hati , thanks for coming .

konsert 9x gig . OAG

bersama ayie

bersama abby

okay , pengalaman yang saya dapat ketika disana adalah berjalan selama satu jam tanpa henti . that really awesome kannnn  . dan kenangan yang tak dapat dilupakan . sam bunkface pandang dan kenyit mata . actually takdelah over exited sangat sebab time tuh dia jalan sorang menuju ke kereta beliau dan saya menuju  ke parking kereta bersama fafa dan ayie tapi saya lebih laju jalan dari mereka . dan kemudian berselisih jalan  dgn sam bunkface dia senyum kenyit mata ingat kan siapa , buat taktahu , mamat mana tah and then fafa kata itu sam bunkface , hah kau terkedu dengar terus paling belakang tengok ,sekali betollah jalan jauhjauh sikit ,yelah kang dia dengar buat segan jeaa, menjerit macam jumpa UFO . hmm tak desperate sangat pun . nanti orang kata jakun pulak , tapi saja nak cerita dekat sini , tak salah kan kan kan. itulah story untuk kali ini.

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment