birthday girl


assalamualaikum

Pada 14.5.1994 saya dilahirkan dimuka bumi ini dan diletakkan disebuah keluarga yang cukup indah . itulah , bila taip hari jadi je mesti ade kata kata madah . cukup lah entry tahun lepas punya madah yee, kita bawa madah itu tahun ini jugak . hanya satu kata yang mahu ku ungkapkan yang bermakna , thanks emakdanabah for everything . only you and you and forever you . terima kasih kepada kawan yang wish di telefon bimbit berkiriman sms dan menelefon dan wechat dan diwhtapp dan difacebook dan twitter . one word yang akan  memberi seribu erti yang bermakna that i lovemyfriends so much , walaupun ia musuh dikala kini tapi dia pernah bergelar sahabat di masa dulu . selamanya ia akan terus menjadi sahabat . satu benda hadiah je saya mintak dekat mak saya , yang saya mahukan gelang emas yang ade buah kecik kecik tuh , fuhhh demand kau jahh.. HAHAHA .

akibat gwiyomi telah mencetus *populariti* dikalangan remaja kini maka saya bagi sedikit gambar bingkisan untuk ditonton . nak upload video takot syarifah sakinah kalah trending nyee. HAHA
kbyebye

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment