kuning dan oren dipilih.


assalamualaikum , bella cheers here . *ewahhhh, sayang apa khabar denganmu ? *sambilmemintalrambut* alahhh konon manja lewwww.. kita update blogspot lagi , siapa seronok ? siapa suka ? hmmm dah tahu dah takdee.. kalau tak suke get out ! shuhhhsuhhh !!! tapi jangan lahh bace lahh bentarr ajaa kalau tak bestt buat lahh macamm best tawtaw *sambilsenyumnampakgigi* , tetiba bella rasee ahh rajinnya nak menaip , dengan hati yang riang ria hari raya saya pun mencipta entry yang bertajuk 'kuning dan oren dipilih' hahaha , kelakar kankan *tolonggelak* hmm actly takde idea nak tawuk tajuk entry nihh , so bella bedal aja lahh . takpekan kan kann .. isi kandungannya adalah tentang bella berjimba ria bersama kawan di tempat tempat yang menarik , almaklumlah katanya nak pergi jalan tar tapi sampai ke ts , bukit bintang , pavilion berjimba ria tak ingat dunia. haihhhh .. bersama tuti dan auni , hmmm tengok gambar jelahh ..

saya berada di jalan tar untuk membeli belah , murah murah tudungnya , tapi ade jugak yang tak murah sangat . ACANO tuhh?

kalau jalan dengan bella mesti bergambar , kalau bergambar mesti dengan bella .. hahahaha . cercita sape lagi comel ???

inilah outfit saya today ,mengapa selekeh ? ia akibat memilih baju tanpa berfikir panjang barangkali . almaklulahh tak sempat nak meneliti baju didalam almari , so main capai saja . baju ini metampakkan bella nampak gemok , mungkin faktor camera . kan kan *cakap ia sekarng!*HAHAHA

dan ini pula jiran tersayang saya , namanya farah auni. 

ia gemok yang saya sayang di politeknik , kadang kadang ia menyakitkan hati . tapi pendam sahaja mungkin suatu harii saya akan ganyah dia bila dia cuba menyakiti hati saya yee..
habis membeli belah kini saya berjalan di berjaya times square , tempat lepak masa muda mudi dahulu , sekarang melaka tempat lepak saya . hahahahah

yeahhh , kong sikong sikongsi angpau , hahahaha . salam tahu baru cina kepada najib perdana menteri kita *flyingkiss* semua rakyat jelata .grrrr hahaha
mungkin selepas ini saya yang akan menakluk negara , maka bebuat baiklah dengan saya . ewahhh...

okay saya pun dah malas nak menaip dan mengupload . so, tewima kacih cangad cangad yeee bace ... byebye

BELLACHEERS



No comments:

Post a Comment