happy birthday nurshahira


assalamualaikum dan salam selamat untuk rakan rakan yang membaca blogspot saya yang comel lagi menarik ini . kan kan . okay asal mulanya nak update tapi tiada story dan kali ini bella nak update tentang seorang gadis cantik ini . hmmmm ..
kawan adalah segalanya , dia permata , dia pendengar dan dia dicipta untuk berkawan dengan saya itu yang penting. even dia pernah lukakan hati saya ,tapi bila dia pernah jadi kawan saya ia tetap kawan sampai bilabila . okay itulah introduction nyaaa.. hahaha .
siapakah gadis semasa gambar di atas ini , siapa siapa ? siapa kenal dia ? siapa ? angkat bahu cepat ..
okay nama beliau nurshahira bt isa . umur beliau sama seperti saya , tahun 94' .. hmm no telefon ? dia cuma pakai public phone youu oulss.. okay dia kawan semasa saya di teknik kajang dan kawan saya selamanya , dia kawan sebilik , segosip, kawan segelak , kawan semenangis . even kita dah jarang jumpa tapi aku tetap sayang kau selamanya . kenangan yang dicipta antara kita ia sebagai memori yang takan pupus mahupun terpadam . hari ini birthday beliau . . happy birthday to you ! happy birthday to you !! happy birthday to shewa , happy birthday to youu !!! pooomm pommm*bungaapi*
* happy birhday shera yang ke 19 , ouuuchhh kakak seyhh, ingat saya lagi muda dari awak .
*semoga hapy go lucky , ceria selaluu , no nagishh no nagish
*stay cun and comel dan pendek selamanya
*belajar rerajin , kau kakak ! so kau kena yang terbaik yeeee..
*ingat walau ape pun terjadi takde sape dapat pisahkan kita sekawan yeee..
*maaf kalau bella ade buat salah dekat youu babe .
*iloveyouu tangad tangad , muah muah pipi dia ...
INGAT ! jangan ade sesiapa kacau kawan saya ini , bella pukul nanti *acahacahgangster*


dan tidak lupa jugak pada kawan saya yang bernama atoi , hahaha birthday dia sama dengan shera . HAPPY BIRTHDAY ATOI . hahahaha

BELLACHEERS




No comments:

Post a Comment