jalan jalan perkara biasa .



BELLA CHEERS HERE HERE HERE !

assalamualaikum , salam sudah di beri kini hai pula sambil mengedik . hahahaha .. HAI semua*lambai tangan* , dah dekat 2 tahun ahh rasanya tak update blog , kan kan kan hah ? tipu tipu . hihihi sape rindu saya cercakap , kihkih . hmm, almaklumlah sudah ku bilang beberapa kali jadi student bukannya banyak masa sangat , ewahhh .. nasib baik ade mood nak update tapi bila mood dah sampai nihh kejenya ashik nak update blog jer nanti kan kan *senyum lebar* tolong jangan buat muka boring , pleaseeeeeee --"
kembali kepada tajuk asal cerita , dah meleweng nihh .. 
okayokay jalan jalan adalah perkara biasa buat saya , maksud saya jalan sambil buang duit dimerata-merata tempat , nak kata dah kaya cuma berlagak sahaja , hahahaha .*takkelakar*


 AEON jusco di melaka menjadi pilihan untuk bersia-sia , sebenarnya melaka ini tiada tempat yang menarik , bandar bersejarah ? hmmmmmmmmm...
saya suka membazir , dan saya tahu itu --"

bersama ain .

tadaaaa ! mencari kedai makan , akhirnya kami sampai di umbai memcari ikan bakar dan asam pedas .

                                      comelnyaaa saya :)  bila perut sudah kenyang , hmmmm hati penuh girang !

okay dah sampai situ sahaja cerekarama pendek saya , harap mohon gembira *senyum*

 BELLACHEERS



No comments:

Post a Comment