housemate saya :)

ladies in blue colour :)
assalamualaikum, 
ini adalah cerita di tahun sebelumnya atas kelambatan untuk diupdate maka ia ditelan hari demi hari sehingga muncul tahun 2013, tapi takpa takpa saya tetap mahu menceritakannya kerana saya rasa rindu akan blogspot ini ...hehehehe  'hah ini entry yang ini saya cipta malam ini sambil minum secawan susu segar , hmm harap kalian masih setia untuk membacanya , disini saya ingin memberitahu seawalnya hmm hendaklah kalian menyediakan gayung mahupun baldi kerana entry kali ini bukan berunsur lucah tetapi ia berunsur atas pujian diri sendiri, hikhik.. atas kerana sudah menyimpan gambar ini semua didalam draft terlalu lama maka saya lupa akan tarikhnya . okay pada tarikh tersebut saya dah rakan serumah berada di rumah sewa kami di melaka untuk mengemas kemudiannya untuk berseronok , hihi ohmm stop. tengok gambar sahaja kayy.


nama beliau aien , seorang yang pemarah , manja ngada ngada dan kuat makan . 

saya kalau dah dapat kuaci takan hiraukan orang sekeliling sehingga kuaci itu habis.



kalau dah stuck in jammed inilah hasilnyaa . hmmmmmmm

hmmm, mungkin ia nampak macam comel dan mintak penampor .

dataran pahlawan , hihi

kami again, again , agogo


bersama aien ,
sedikit pelik kenapa melaka selalu ramai org ada apa dekat sana ? mungkin sebab melaka ade beca barangkali .


tiada motif berkelakuan sebeginih , hmmm

dataran pahlawan again menunggu konsert bermula ,


dan ini untu gambar terakhirnya sekali .... konsert yang tak seberapa dimulakan . hahaha.. itu sahaja yang untuk saya mengupdate kali ini ... kay byebye :)

BELLACHEERS




No comments:

Post a Comment