mati idea.


assalamualaikum,

hmm,baru sahaja membira salam aku sudah kekurangan idea . 20 minit pun berlalu hmm masih tiada apa yang mahu diceritakan disini tetapi aku tetap tegar*ewah* mahu meneruskannyaa, sebelum blog ini dihinggap oleh haiwan ternakan, baik aku hmmmm jap ape yang aku merepek nihh . okay sebenarnya ahhh rindu nak menaip blog tapi bella takde story, then kawan kawan pula sibok suruh update pasal dia tapi aku kekurangan idea. hmm tentang keadaan saya kali ini semakin semakin sihat dan berat badan semakin bertambah dan lemak pula semakin berjinak jinak . yeahhh, sambung pula story life saya hmm okay kini saya berada di sem dua yeahh*lompat* ikut pengiraan saya hanya ada empat sem lagi ,ewah baru sem dua. segala kenangan , pahit , gelak tawa , duka di sem satu akan aku simpan menjadi sampah yang terindah mahupun yang terduka dalam memori aku hmm sebab takleh delete kalau tak dah delete dah yang takperlu tuhh..

katakan jujur sesiapa yang merindui ku sahabat , hahaha malu nak ngaku letewww*gelaksorang* . hmm kbyebye . assalamualikum  *flyingkiss*

BELLA CHEERS

No comments:

Post a Comment