hey , iloveyouuu

assalamualaikum. hmm apa khabar semua rakyat jelata , hari inii tuan puteri mahu mengupdate blogspot tuan puteri dengan penuh semangat dan berbekal kan secawan susu full cream dan coklat kegemaran tuan puteri kihkih, minta kalian jangan menyampah yee. hmm disini tuan puteri mahu memberitahu bahawa entry kali ini banyak memcerminkan kegembiran di wajah gambaran, mohon percaya bahawa maksud gambar tersebut mempunyai maksud yang unsul nya adalah fakta , mari kita searchingggggg__________
#mohon jangan jelouseeeee


                                                           sumber dari camera eyza kenit -_-
1

 2

 3

 4


dah taktahu kenapa gambar di atas merupakan aksi saya dan aina cukup memberangsangkan , mungkin kami happyy :D yeahhh, ini adalah terbentuk dari pada cantuman persahabatan ...

dan ini pula camera saya :)
mereka mereka hmmm, awesomee. hihihi 

 adakah memang wanita amat menyukai bergambar di toilet kahh ? hmmmmm hmmmmmm

 yeahhhhh, baby zetyy razak.. iloveyouu ..

 ouhh honeyy aina loveyouu sayang comel , muahhh :*

mahu tahu berapa banyak sayang saya dekat beliau , hitung bintang sekarang , shera loveyouu :)


dia again , awwww  cantik nya saya :)

shera, lilie, zety, eyza dan lilie .

awww, fantastic babe , nothing can steals you all from me, muahmuahhh
hi, bandaraya kuala lumpurr , bella cheers here :)

dalam perjalanan ke pavileyyon.. haruslah bergambar =_="

mereka i loveyouuu :*

 who this ? that guy i really rapat actually hmm , dia rakan saya waktu persekolah , dia adalah pelik bin ajaib punya perangai =_="iloveyou

time nihh tudung dah senget , kjap sape lagii comel ? what dia ?! hmmm merajuk .

 menonton wayang :)

 eyza and zetty :)

 karoke bersama lelaki lelaki gantang :O

for the last picture , abby loveyouu, hihiho

okayy, kepada sesiapa yang ade dalam gambar tersebut saya mintak maaf telah update pasal korang , actually i loveyouu sangat , takecare yeahhh kepada sesiapa yang saya jumpa saya takde gambar tuhh sorry , kay , senah dan bedah , thanks alot yeahhh . hope kita dapat berjumpa lagi *nangishh*

BELLA CHEERS




No comments:

Post a Comment