masih hidup :)



assalamualaikum.....


hai, dan hai kepada pembaca pembaca yang selalu follow segala update saya buat buat konon konon HOT*kenyitmata* hihihi .... okay , nak beritahu khabar saya? okay saya sehat sangat sangat , terima kasih pada illahi sebab kurniakan tubuh badan yang sihat kepada saya untuk menjalani hidup seperti biasa. kehidupan aku biasa biasa sahaja , hari hari aku lalui dengan banyak liku liku kehidupan , tetapi aku membina dunia aku sendiri iaitu mendidingkan cokelat yang sedap ,melantaikan gula gula kapas dan menyerikan dengan kemanisan .. jadi dunia ku di anggap sungguh indah kadang kadang ade yang datang menyerang .memusnahkan kemanisan itu dan melontarkan berbagai kepahitan tetapi aku tetap gembira . kerana itu yang membuatkan aku lebih kuat menghadapi kehidupan sehingga aku gembira sekarang ini . tolong jangan tunjukan hasrat dengki awak kawan dalam kehidupan saya . 

kali ini entry dengan penuh gambar perasan saya , sbb saya suka . hihihi .......

kau adalah kawan , kau adalah sahabat . tolong jangan lukai hati saya atau khianati persahabatan kita . jaga jaga kerana kita dihampiri oleh orang untuk menghancurkan :) 
kita meluangkan masa bersama sama :)

saya jaguh bowling okayy :)

hihihi

kihkihkih :)


saya seorang yang kuat :)


saya sedar yang saya mempunyai sifat keibu-ibuan.

kelakar kan seluar kuning dan kasut pink tapi itu iailah reality saya .. 

smileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P

kadang kadang saya memang gedik tapi itulah saya .


karoke bersama sama..

mungkin gigi saya adalah aset saya . taringpun comel apee :P


cute cat , hihi

candid nihhhhh ....

facebook :bella cheers

twitter : @pleasebella

terima kasih allah kerna kurniakan saya seribu kesempurnaan.

mungkin nihh nampak awesome . hihi .. bukan BB user 

hihihihihihihihik

orang tengah bercakap dia sebok tangkap gambar .haiyahhh ..


aku seorang peramah , tolong jangan aggap saya sombong dan jangan benci saya :)
iloveyoukawan.

BELLACHEERS

2 comments: