rakan bershopping ---

assalamualaikum saya ucapkan kepada sesiapa sahaja yang membaca yeeeeee, agaknyee ade orang bace tak hah ? mungkin takde , oppps mungkin ade. kihkih ... okay kali ini tiada ape yang perlu diceritakan mahu menarik atau tidak saya mahu jugak untuk mengupdate nyaaa . hmmmmm ceritanya adalah , pada hari khamis lepas kami pergi shopping .. menghabiskan duit bersama imran juga :)

saya pemandu terhebat kalau youu oull nak tahu lahh :)

bersama tutyyy :)

bersama imran -_-


shopping sakan saya ..

okay memang penat cerita nyaa... dari jalan tar ke times square dan kemudian ke bukit bintang , ia cukup memenatkannya....
tapi takpee saya dapat beli barang yang banyak :)
okay saya dah kekurangan idea untuk mengupdate nyaa *hentakkepala*
byebye

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment