melaka sana sini

assalamualaikum, hai dan hai . . siapa yang sedang merindui ku? #angkattangan . heeeee ...
almaklum sudah digelar student kembali sbb itu saya jadi bergitu sibuk hingga mengabaikan benda yang teramat penting ketika dahulu kalanya. ya, allah betapa malasnya saya nak mengupdate blog ini . . selepas saya mengemas blog yang sudah berhabuk ini wahhh ia kembali seperti biasa yang tiada seri . huahuaua... *mukacomel* sbelum gambaar saya yangg comel ini akan dirosakan maka saya mengambil keputusan yang cukup comel untuk mengupdate nyee..

pada tarikh yang telah lupa saya beronda ronda di melaka. bestttt woiii... almaklum lahh .. dah jadi sebahagian dengan melaka kankan ..


berjalan menunju ke dataran pahlawan lah kawan...

tolong beritahu yang saya tinggi dan cantik . wahhhhhh

sila jatuh cinta . fewittt..

heyy ladies this is my friends yeahh ..

kelas kau maria ... posing cengginihh ..

what meriam , yeahh ini memng meriaam bukan mariam . okayyyy.. hahaha #taklawak

peace untuk semuaa yang sombong , jom kita berkenalan.

okay saya dah tahu yang saya can...................tik .... kahkah :D

untuk pengakhiran cerita yang di atas. 

sbenarnya banyak lagi gambar tapi kalau saya update banyak banyak awak jelouse tuhhh takmau tuhh. hahaha #pleaselahbella .. 
okay bye bye semua , iloveyouu muahmuah .. 

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment