malam

assalamualaikum awak awak .

okay , cuba tanya saya buat ape? tanyalah cepat ! hmmm , kita baru balik dari pergi dataran pahlawan dengan kekawan then kawan kawan saya mahu berjalan ke johor bharu tapi saya takdapat ikottt hmmmmm, sebab esok kelas saya pukul 8 *kesatairmata* so kini tinggal saya keseorangan dalam bilik . what tak takot kea ? mestilah takot tapi saya kene beranikan diri sbb saya kan gagah . wellll *mukabongkah*.. nanti kita update entry yang kita keluar tadi kayyy *kelipkelipmata* . hah? nanak bace ? tek kecahh unnn .. awak awak , kita rindu rindu sesangat nak balik rumahhhhhhhh , huaaaaaa :'( ....... okay jap ! mlm nihh siapa nak teman saya tidur ? angkat tangan ?! wiuahhuuuuah.. saya takmau tidur seorang diri . hmmmmmm..... *tutupmuka**nangis*

hah , cerita saya nak bermula :____
ya,allah kawan kawan , awak doakan untuk kawan saya abby .. dia excident ... risau gila lepasa dapat berita nihhh .. abby soryy bella takdapat nak jenguk abby sbb bella tak balik rumah maybe bila bella balik bella pergi lawat abby kau . abby kau strong so cepat sembuhh kayy kawann . untuk kawan saya tolong doakan kesembuhan beliau ..

hmmm, kbyebye :)

BELLACHEERS 


No comments:

Post a Comment