tenangkan hati :)

pastikan makan susu segar bukan minum ok,setiap pagi pasti anda mendapat muke tembam sebeginih >_<

jap jap nak bersin , hackkkcum ! sambung balik cerita nihh , mesty awak sesedih kan yelah tak dpat UPU . takpe jom menari joget zapin dengan saya sambil senyum sampai telinga #melalut dahh . tak awak jangan sedih sedih taw taw . sebenarnyaaaa saya pungg tak dapat huahuahuahau :'(

insyaallah rezeki ada dimana mana , saya dah tahu ape sebab saya tak dapat sebab saya selalu tinggal solat . #mengaku. sebab tuuh allah tak bagi saya rezeki . hurmmm ..
takpe semua usaha kan lagi yee, saya tengah usaha nihh . moga awak semua dapat okay , insyallah :)

muka paling buruk nihh , hahahaha
okay takmau sedih sedih . #dalam hati wuahuhahuahau :"(

nak tidur terus . pejam mata kuat kuat .

TAMAT

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment