boringnyee ..

 hai semua . rindu saya yee? saya tahu . lamakan saya tak update blog nihh sebab tuuh awak rindu , ewahhh .HAHA
Pada 5 may , saya keluar pergi kl vintage nihh ->
bersebelahan klcc dan nasi kandar pelita . fuhh, penat ouhh jalan memang the best lahh . ramai lah juga..
saya pergi bersama farah auni , shera, eyza , bedah . Jalan jalan dekat situhh , pastu gerak pergi time square pulakkk nak beli baju lagii . wuahahaha duit dah habis ... saya dapat beli 7 baju 2 singlet dan satu seluar dan satu rantai . wahhh ... habis dah duit . hehehe


hishhhh, semak je yang belakang tuhh .. tak kenal , dye telepon org nak culik saya letuww.

boringg dah tunggu kekawan ..


candid nihh . hahaha

bajet retis jeee..

farah aunii >_<

saya ade kasut baru , sila jelouseeeee :)

|
|
|
|
|
|
sudah habis :)
 
TAMAT

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment