meluangkan masa :)

hi, saya bella cheers :)

hai awak semua! #buatbuat macam ade orang bace blog kita . 
kalinihh , saya nak buat gambar dengan entry . masa harituhh , bila ? okay dah lupe saya keluar bersam rakan rakan  dan girlprengg saya . pagi buta kuar pastu balik kene cepat sbb pukul 6 dah kene masuk kerja fuuhhh, penat sungguh . apekandaya :)

manisnyaa senyuman kuuuu :)
time nihh nak pergi ktm kita org naik bot, wuuuuu bestt sangad kene bayar RM2 seorang .. okay sila lah jeless .

my GF hebat ! okay comel kan kitaa , hehehe

bersama awok awok semua . minum coolblog , i kan suke perisa cokelat pastikan ade pearl k anjee .

bermain bowlingg , anis pandang sapew tuuhh hah ?

aku paling hebat , main bowlinggggg . paling bawa . kihkihkih 


pastu pergi mengeluarkan bakat . bapak bestt kan time nihh dgr korang nyanyi , aku nyayi . anis pun nyayi .
suara i paling sedap kott . macam justin bieberrr :)


smileee ..................................... 

and the last . kita pergi beli baju . okay byebye .

TAMAT

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment