kenduri kawen.

hi, saya bella cheers :)
maafkan saya jika saya pernah menyakiti hati sesiapa .

hai awak semua , rindu saya tak ? #kononkonon artis ade org rindu tapi saya tahu imran mesti tengah rindu saya . huahuahua 
kembali ke story sebenar , meh pasang telinga kalau nak dengar kalau taknak tutup mata ok babe .
ketika ini saya pergi rumah sepupu saya dekat pulau pinang , dia kawen name nyee kak baby , duduk kat sana 4 hari , lame tuuhhhhh . abah sewa homestayy . tapi cuaca kat sana ya allah panasnyeeeeeeee dan bahang .



time nihh baru lepas makan tengah tunggu pengantin nak potong kek ,mestylah nak menyelitt . heeee

ouhh , thiss girl ! iloveyouuuu budakk . 


nihh pengantinyeeee . wuahaha , bile aku nak mcm nihhhh.


mari cepat mengoratt !

okay sudah lahh , letak gambar banyak banyak nanti korang jelesss. hahaha
byebye semua . muahmuah :*

TAMAT

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment