mari sini :)

hi, saya bella cheers :)
pernah tengok hardrock tangkap gambar cenginihh ? kihkih .

aduhhh , today i coooh tiyedd becausee saya kerja , dah hari ini kerja banyak bende yang nak buat dan order banyak pulak , ohdamnnn . why time i kerja customerrr banyak nak mampuss.. sajekannn dengki dgn bella . okayy tutup cerita pasal kerja ! today is sooo shit day :)

look my eyes now !

tolong jangan benci saya sedangkan saya manusia yang biase lagi lemah . saya selalu melakukan kesalahan kepada sesiapa dan terutamanya saya banyak melakukan dosa . tolong maafkan saya jika saya pernah menyakiti hati sesiapa dan jika saya pernah disakiti sudah lama saya maafkan . saya insan lagi kerdil yang amat dibenci ,tolong jangan benci saya wahai kawan kawan semua sesungguhnya iloveyouu. saya tahu saya dipengaruh oleh kebencian anda terhadap saya , saya mohon maafkan saya . saya selalu melakukan dosa dan saya tidak pernah bongkah ape yang saya ade dan tidak meyombongkan diri terhadap kalian . tolong berdamping dengan saya yang ingin di papah oleh kawan :)

TAMAT .

BELLACHEERS 


1 comment: