ceria selalu .

hi, saya bella cheers :)

hi , assalamualaikum . 

adakah anda sehad ? bagaimana pula dengan saya . hurmm, alhamdulilah saya sentiasa sehad . post kalinih amat membosankan ,sila jangan baca! okay , saya mengaku saya suke fashion >_<

kalinihh , nak tanye ? why ,ade yang mempersoalkan seberginih " pakai tudung pun bukan semuanya baik " i dont know why? mereka perlu mempersoalkan sebeginih kepada mereka yang berhijab. saya mengaku saya bertudung tetapi perangai saya kurang sopan. seperti saya amat seronok bila mencarut , saya pernah memakai pakaian ketat tetapi tidak melampau walaupun saya bertudung . itu semua kealpaan seseorang insan . tetapi tidak perlu kita , menjatuhkan ia kerana sikap kita  . why why ? banyak yang mempersoalkan fashion tudung sekarang kenapa tidak mempersoalkan yang tidak bertudung . menjadi tanda tanye ? . ada yang mempersoalkan seperti sister kristian , tetapi yang tidak bertudung seperti ? hishh .. okay saya hanya tertanya dan saya jugak tidaklah sempurna . maafkan saya jika menguriskan .

TAMAT

BELLACHEERS 

No comments:

Post a Comment