you say hey hey :)

                                                                 hi, saya bella cheers :)
okay debaboom :)



jangan buat muke macam niyy nanty muke jadi comel .auuumm #jeless i nanty

jerawat tuuh salah parking ouhh . haduyaii harap harap dye tidak meninggalkan sebarang kesan terhadap muke aku >-<


tengok jari saya ! ia lebih sempuna dari anda . tapi saya pun tak tahu kenape bengkok . HAHA



okay tolong jeless denan ape yang saya ade k :) ilove my watch :)


tengok cover HP saya . colour purple saya beli murah jee . RM8 hahaha

nie lahh akibat apabila saya bosan duduk di bahagian penumpang . MAKKK ! saya nak baawa kereta :(
nak tahu tak ? saya dah lulus ujian undang undang memandu .terima kasih kepada yang mendoakan saya . sayang korang .. nuahhh sikiett 

TAMAT expedisi saya.


BELLACHEERS









No comments:

Post a Comment