yenadei ! mari mari !

hi, saya bella cheers :)

mehh sinie awek awek and paakwe pakwe . rapat rapat siket kite nak kongsi story mory yang comei maa .. 


bisik bisik aww ! #muke saya bajet kan kan .HAHA

SILA jeless dengan lidah saya :)

ini lah kalau jadinya dalam kereta berseorang diri di belakang :)

tadi saya pergi weding sepupu saya punye anak .

wow . katakan saya menaik :)

gemuknyee saya !

wedding dye best gilerr . nak kawen macam niyh !!

saya suke baju saya :*

saya pergi jalan tar :)

aummmmmm ...

tolong jangan tiru aksi ini . nanty kene lempang dgn BF awok :)

rock beb bile awak single okay !

okay tadi saya perggi keduri kawen yang best giler .. buat dekat dewan , menarik ouhh ..
pastu ajak abah pergi kL sebab mak saya nak beli tudung pastu saya beli 7 selendang . sungguh banyak selendang di bilik saya sebab saya sukeeeeeeeeeeeeeee !
jalan kat sogo mak saya beli baju saya hanya tengok sebab mak saya taknak belanja . HAHA
pastu saya prgi keluar duit dekat bank semata mata naak beli kasut VANS pastu tak jumpe . masuk dalam kete nangis nangis . mak saya cakap nanty kita cari balik . okay then senyum :)

TAAMAT yeee.

BELLACHEERS



No comments:

Post a Comment