manusia

hi, saya bella cheers :)
jangan nak usha usha jerawat kat situ aku pelangkung tahu ahh !

deyyy!! tambii !!   ,okay aku rase macam artis sekarang nihh weyhh ! kau tahu takk.. bukak pacembook jee pehhh belambak tanye result bella bape bape ? aduhh ...
call lagi lahh tak terlayan , kene tempah pegawai peribadi lah semata mata result spm nihh.
aduhh ...
Hhahaha
kan aku dah cakap jangan tanye yang hang gatal gatal nak tanye apepasal ! 
yang pelik nyeee yang tak penah tegur langsung tetibe tanye result aku . hadoiii . 
dugaan semata mata .. okay result aku gempak tak gempak laah kan . .
saing saing amalina yang 20 A tuhh . haha
dah tahu dah kan okay fullstop ! tamau tamau tanye tanye lagi kang aku cium tahu ahh !
sahabat sejati membawa berkat hingga akhir nanty .

cukup comel dgan senyuman sebergituh dengan keputusan yang seberapa membangga kan .

walaweii .,, nihh pelajar cemerlang nih jangan rapat rapat.

senyuman seindah suria 

kenape gambar nihh kecik ?
sebab nih calon calon pelajar cemerlang dan dah tercalong dan sudah memenangi anugerahnyee..
waahhh . dedabomm . pomm pommm 
hahaha.

OKAY TAMMAT CERITA


BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment