ceritacerita boring

hi, saya bella cheers :)
sila jelesss dengan muke saya . okay :)

okay kali nihh saje saje nak update blog nak mengbuang masa takan tak boleh kan kan .. HAHA
dari pagi tadi mak saya membebel suruh bace buku undang undang tetapi ya allah bukan main malas nyeeee aku nak bukak buku tuhhh pastu baru bace beberape helaian dah boring nak mampus , after tuhh mule lah nak bebajet depan camera haha , cam sengal kan kan :)
.
.
.
.

.
.
.
.
>_<

giler angkuh muke aku kan kan . hahaha

hmm , sekarang saya tengah berusaha membaca buku tersebut . 

sila jelesss dengan ape yang saya ada ? #jerawat

sekarang berusaha untuk sambung belajar k yeahhhhhh !!!
apply segalanyeeee okay !
doakan saya dapat tawaran yang saya mintak . amin .
tadah tangan cepat ! ya allah kau permudahkan urusan aku dan kawan kawan seperjuagan ku .
aminnnnnnnnnn :)


TAMMAT selesai sudah . 

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment