saat bersama :)

assalamualaikum dan salam sejahtera . mungkin gambr yang tembam ini akan saya jadikan sebagai pembuka cerita . gemok ?! oikay gelaklah sepuashati -__-  gmbar ini untuk gembirakan hati kalian sebagai bahan pelawak . kihkih lawakkan . mungkin kali ini saya mahu menceritakan topic yang kurang menarik tapi boleh memberangsangkan . wahhhhh*kelipkelipmata* mungkin saya akan menceritakan cukup ringkas dengan ada lampiran gambar bagi boleh menarik minat anda untuk menjenguk walaupun seketika tapi bacalah sampai habis !!!!!!!! *meraung * hihi

wah TAMING SARI, siapa takkenal kan? saya berada di tempat bersejarah . melaka ! mungkin lepas ini saya akan menetapkan lokasi saya iaitu akan banyak bercerita tentang melaka yee kawan sooo tolong gembira sebab disitu tempat saya menimba ilmu :)

tempat saya lawati, kapal besar :) 

 dan sila tengok gambarkami pastikan sedia baldi sbb mesti meluat *annoying*
->




 DATARAN PAHLAWAN ->









mungkin kita diawal pegenalan dan mungkin kita madu dia awal persahabatan , segala kemungkinan kita boleh cipta dalam membentuk persahabatan . dan saya ucapkan terima kasih telah masuk dalam dunia saya yang mempunyai begitu banyak cabang diawal untuk mengenali , aku bukan artis mahupun diva tapi aku gadis yang comel lagi kiut miut *kelipkelipmata* hahaha.. kita akan hidup untuk membina persahabatan dengan kemanisan atau kepahitan . segala kenangan akan bermula disini , harap kita akan kekal tanpa mengira atau mengukur setiap ape yang ade. mungkin kita masih baru untuk mengenali each other tapi kita boleh memastikan jangan ade duri yang menikam mahupun musuh dalam selimut . kita gelak bersama apabila aku berjalan aku minta dipimpimkan*betulkea eja* agar aku rase aku cukup selamat bersama mereka . mereka akan  aku jadi kan carta kawan dalam list hidup aku . aku akan hirup segala udara diisini bersama mereka disebelah . mungkin kita akan selamanya dan mungkin kita akan seketika , segala kemungkinan akan berlaku hanya perlu mendoakan yang kita akan sentiasa bersama .

wowwwwwww, muka akuuuu !

untuk pengakhiran , aku bukan seorang yang susah bergaul dan aku tolong jangan angap aku sebergini . dan hari ini aku mengaku bahawa aku rindu kawan SEKOLAH TEKNIK KAJANGGGG :"(
tiada sesiapa boleh ubah akan diri ini kecuali menasihati . saya sayang diri saya . hahahaha *lari dari tajuk *
DAAAAA, bye semua iloveyouuuuu :)


BELLACHEERS





No comments:

Post a Comment