entry penuh tangisan .

sila tekan butang ini COMEL

assalamualaikom, hai awak yang tengah bace dan selalu jenguk blog saya nihh elehh, takde? jangan tipuu ,saya tahu sape jadi stalker saya . ewahhhh*tutupmuka*

CERITA MALANG PART 1 :
harituhh kan saya kepoh kepoh ala ala mak joyah yang saya buat entry tentang nak ambil jpj test tuh, dah tuhh ade yang tanye result nihh . okay saya cerita dengan penuh semangat yee okay baby .
bermula dengan pakcik jpj "name awak ? fatin nabila bt nohadi? . ye saya ... sila masuk dalam kereta saya no 16*nomalang*. baiklahhh pakcikk... #potongceritaaaaaa# fatin awak gagal dalam ujian ini . *kesatairmata*

okay untuk ulangan yang keduanya ini saya akan buat dengan cukup berhati hati sehingga pakcik tersebut fedup untuk menunggu saya menghabiskan pratical tersebut*suaragarang*. sila tadah tangan semua ."ya,allah kau mempermudahkan segala perjalanan hidup ku dan kawan ku ini". aminnnnnn....

sila pakai produk silkygirl , ia murah dan berkesan :)

CERITA MALANG PART II :

saya telah membuat keputusan yang cukup membernaskan bahawa saya akan memasuki pembelajaran saya di politeknik merlimau melaka . jumpa you guyss dekat sana MUAHMUAH . *lapairmata*
sekian sahaja entry penuh dengan air mata ini , minta pinjam bahu nak sandar . BYEBYE


BELLACHEERS





No comments:

Post a Comment