suke tada .

senyuman hanya mengambarkan watak luaran , dalaman hanya tuan badan yang dapat menyimpan . 

assalamualaikom semua , hari inih saya update blog lagi , dah setiap hari saya asyik update blog kan mesty korang menyampah kan takpe bella tak pakse pun korang bace dan bella rase memang takde sesiapa bace , hahaha kuangkuang :) okay kali nihh nak update tentang bella nak ucapkan terima kasih kepada my beloved friends farah auni sebab belanja bella MCDONALS . 
this girls is farah auni . 

kau nampak tak ?! anak tudung aku senget benget weiiiii n..

saya pergi sana naik kete saya driver , hebat tak ? HAHAHA dan bella makan spicy chicken mcdulex , betul kea eja ? haha dan auni makan bigmac . fuyoo .. hee, terima kasih  kerana sudi bace okay :)
byebye.

BELLACHEERS


No comments:

Post a Comment