tolong percayakan saya

                                                               hi, saya bella cheers :)
senyuman membawa seribu ketenangan dalam kehidupan :)

tolong percayakan saya pleasee awak semua . Jangan bagi mcj dekad fb saya yang kate saya bajet hot taknak approve orang dan saya sombong dan saya mengbajetlah dan saya blah blahaa. Jikalau kenyataan itu daripada lelaki tidak saya hirau kan tetapi saya amat terkecik hati apabila kenyataan itu dari gegurl.
tolong paham situasi saya dan fb saya , semua friends request dari perempuan akan saya dahulu kan tetapi kebengongkan fb nih membuat kan saya dan hidup saya menjadi kucarkacir sebab bile saya nak approve tak boleh ! hmmmmmm :'(
 baru hari nyy dah saya berjaya mengapporove kan nyeee..
friends request tingaal lapan ratus lebih pastu dah takleh nak approve dah . bengang nye saya ! saya dah cube refresh berpulih juta kali tetapi tidak berjaya #ktipuuu
so tolong pahamkan saya .saya suke berkawan dengan perempuan tetapi saya tidak sombong dan bebajet tolong tolong . 

TAMAT cerita ini.

BELLACHEERS


No comments:

Post a Comment