nyawa saya :)


hi, saya bella cheers :)
saya tahu tak comel stop !

tadikan saya terjumpa TIZ ZAQIYAH alahh nur dalam cerita kasih tuuh . dye peluk cium saya , tgah saya bergambar tercirit saya dye say iloveyou dekat saya :)#ceritapalsu
!kembali cerita sebenar!
.
.
.
.
.
sebenarnya saya nak luahkan perasaan yang saya alami ini sekarang . pleasee tolong dengar rintihan saya !*dah lupa nak cerita ape
OKAY SAMBUNG BALIK
sekarang nihh nyawa saya dah dekat tekak ,subhanaallah 
takotnye saya dengan result spm ini .tolong doakan result saya hmm takyah ahh dah nak keluar dah pungg.
abah ,mak ! ape yang saya dapat nihh semua atas usaha yang takcukup sempurna soo kena laah terima tawtaw :)
 okay setop laah ! 
sape nak tahu gaji saya dah naik yahuuuuuuuu . shuuh shuuh jangan dekatdekat dengan saya ingat saya nak belanja lewteww .. HAHA

TAMAT storymory 

BELLACHEERS

No comments:

Post a Comment